Julebord og flysikkerhetskurs

Lørdag 20.november kl 1200-1800 på Oset høyfjellshotell vil representant fra Norges Luftsportsforbund holde et flytryggings- og klubbutviklingsprogram for våre medlemmer. Dette er obligatorisk for seil-, mikroflygere samt styre og fagpersonell. Se mer info på: http://www.nlf.no/seilfly/Nyheter/Sider/FlyTrygt2.aspx

Kl 1930 møtes vi i baren for en aperitif forut for årets julebord hvor det vil bli utdeling av premie etter årets høstflyrally, som ble gjennomført lørdag 16.oktober i flott høstvær. Pris for julebord inkludert aperitif er kr 450,- pr pers. Overnatting i dobbeltrom lør-søn frokost/brunch/julebord kr 1 290,- pr pers og overnatting i dobbeltrom fre-søn helpensjon pr pers kr 1 990,-. Hvis du kun deltar på kurset så er pris kr xxx,- som dekker lunsj etc. Pris kommer etterhvert.

Påmelding til Roger, tlf 951 94739 eller rogtopp@online.no innen onsdag 10.november.

Følgende er påmeldt pr 12.nov:

Arne Gjøstein, Arne Nibstad, Johan Heggelund, Ole Gjengedal m/fru, Kåre Weeg, Kåre Smith, Per Jørgen Berget, Roger Toppen, Halvard Sand, Erik Hansegård, Lars Øyno, Kjell Arne Tobru, Hans Gjengedal, Øystein Velure, Torstein Kaslegard, Stian Christoffersen, Knut Kvissel.

Vel møtt til kurs og hyggelig julebord i sammen med flyinteresserte medlemmer!