Luftsport er for alle! Noe å glede seg til!

Hallingdal Flyklubb inviterer til seilflytur for ungdom med særskilte behov helga 24-25. august! Er du mellom 13 og 24 år, har et handikap og ønsker å komme til Klanten flyplass på Gol for å ha det gøy en helg? Da er dette tilbudet for DEG!

I samarbeid med Gjensidigestiftelsen tilbyr Hallingdal flyklubb gratis tur med seilfly og instruktør, samt overnatting på Storefjell Høgfjellshotell. Gi oss et hint hvis du også/eller i stedet for, har lyst til å fly modellfly med veiledning fra klubbens dyktige instruktører!

Dette blir en sosial og GØYAL dag på flyplassen! Etter avsluttet flydag spiser vi middag på hotellet sammen.

Oppmøte lørdag 24. august kl. 10.00 på Klanten flyplass.

Påmelding til brattlandmariann@gmail.com eller til Mariann Brattland tlf 99693844. Gi også beskjed om du trenger å ha med ledsager.

Alle deltakere får minst en flytur sammen med instruktør, og her kan alle vurdere hvordan de ønsker at flyturen skal bli. For noen vil det være nok å kjenne på følelsen av å sitte i flyet, mens de suser av sted med utsikt til fjellene i Jotunheimen og Hardangervidda. Andre ønsker kanskje å kjenne på mestringsfølelsen det gir å styre flyet selv, mens noen vil kanskje fly akro der de får kjenne på hvordan kroppen

reagerer på G-kreftene.

📷