Seilflyging på Klanten 30 – 31.8 og 6 – 7.9.2008.

Seilflyging på Klanten

Valdres kommer med sitt matriell og da bør vi klare å få til god seilflystemning.

Send mail/sms om du vil være med på dette.

Fra Valdres nettside:

Som ett ledd i sammarbeidet, og på grunn av stengning på Leirin, vil vi prøve å få til seilflyging på Klanten, to helger.

Flya må flyttes til Klanten i løpet av uke 35 (helst onsdag 27/8) og det blir seilflyging på Klanten 30 – 31/8 og 6-7/9.  Dette betinger at medlemmene må hjelpe til med overflytting.  Vi må også møte opp å flyge for å bevise att vi ønsker slikt sammarbeid.  Det blir laget ett innlegg på medlemsforumet for påmelding, slik at vi får en oversikt over hvor mange fly vi skal flytte over.  Hallingdal flyklubb vil også prøve å reklamere for seilflyging i denne perioden, slik at det forhåpentligvis blir noe aktivitet disse helgene.