Ny avtale med Storefjell Hotel

Hallingdal Flyklubb har inngått ny avtale for overnatting på Storefjell Hotel i forbindelse med flyging og arrangementer i klubbens regi.

Tidligere hadde vi fastpris på «økonimirom». Den nye avtalen er rabattbasert og gir flygere en fast rabatt på gjeldende rompris. På den måten kan du velge romkategori etter behov. og prisene vil variere med høy og lavsesong. Flygende gjester får ytterligere rabatt ved lengre opphold. Først fra døgn 3 og deretter fra døgn 5. Bestiller du halvpensjon( frokost og middag) inngår lunsjpakke som før.

Vi har fått ny rabattkode gjeldene fra og med nå.Ta kontakt med Andreas Nibstad på Storefjell Hotel eller arrangementansvarlig i klubben dersom du vil booke rom i forbindelse med flyging på Klanten Flyplass.